torsdag

sitter i sägen med en massa böcker och har pluggat. har två prov, en inlämning och en uppsats nästa vecka. plus att jag ska skriva om min bok jag läst ut. sen har vi höstlov! hoppas att jag får jobb så jag har massa pengar som jag kan slösa bort när vi åker till London, juste jag ska till London! sen har jag praktik i 6 veckor, efter att ha haft ångest över vart jag ska vara nåonstans har jag äntligen bestämt mig, att jag ska vara på samma ställe som förra året, i Uddevalla. trivdes bra och de känns ganska skönt att man vet alla regler, hur dom jobbar osv när man börjar eftersom de är så himla olika på alla skolor. efter praktiken är det en veckan fram till jul, allt kommer gå fort! puss 240 dagar kvar till studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0