helgen som varit

i fredags när jag kom hem från uddevalla åkte jag hem till mamma och träffa henne i 10 min och drog vidare till bengtsfors och myste med tacos, idol och skräckfilm med rebecca och emelie. jag är verkligen sämst på att se på skräckfilm, satt i mitten och höll rebecca och emelie i varsin hand och var hur rädd som helst. haha så mesig!

på lördagen när vi vakna gick vi ner till strömmis på öppet hus och hängde med simon. käka frukost på kickis och satt där några timmar och tjöta. sen upp till bark och fixa sig för kvällen. vi hamna i åmål och hörnan, hade skit kul! herregud! haha!

söndagen vakna jag typ 3 av att mamma ringde och sa att hon kom och hämta mig. åkte hem och packa, för att sen sätta sig på äckeluddevalla bussen.

idag har jag jobbat. vi har börjat sjunga julsånger. på onsdag tänder dom julbelysingen i stan och på söndag äre första advent! mysigt!


haha pontus hade varit och bowlat innan och fått ett pår nya skor!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

usch börjar bli jobbigt nu att gå in på bloggar o läsa om julpynt o så..vi kommer flytta i december så blir nog inget julepyntande alls,,,buhu!



hoppas du har en skön måndagskväll!



//Anna

driver egna webshoppen och klädmärket Avanna.

www.avanna.se

2011-11-21 @ 22:40:59
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0