28 november

hej! har nyss kommit hem. jobbat som vanligt. imorn ska jag ha idrott med alla, ska även ta med mig nårga barn ut i skogen och plocka krottar till julpusslet som jag ska ha på lucia.

helgen har varit bra. ifredags när jag kom hem från uddevalla åkte jag till johan och sedan kom rebecca och johanna och hämta mig  så stack vi till kickis. trevligt som vanligt! på lördagen när jag vakna kom pappa och hämta mig. var hemma en stund sen kom rebecka och rebecca och hämta mig och karin så åkte vi till bark och fixa oss. efter en stund kom johan så gick vi till adria och satt där. sen till simon och senare glenn. var trött hela kvällen men hade kul ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0