bra start


mysiga pyjamasbrallor!

nu har jag sommarlov, så gött men ändå inte, för nu betyder de att jag måste ta tag i körkortet och jag orkar verkligen inte..!!!! plus att jag har den mest fruktasvärda, helt otroliga, mega onda mensvärken (ta till er all information nu, skriv gärna ner om vi så vill) fyy faaan! ajaj, så här ligger jag i fosterställning, i pyjamasbyxor och tycker synd om mig själv, medans ni säkert är ute och festar eller har trevligt på annat håll! men natten är lång och jag tänker gråta lite till innan jag somnar! imorn ska jag hänga rosor på studenter, passar på att säga grattis till er och er som tog idag! FY FAN VA NI ÄR BRA! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0