veckan som gått/går

måndag: eftersom jag var ledig gick jag upp samma tid som en vanlig skoldag och satte mig på samma skolbuss och åkte till säffle :)) mycket trevlig dag! missa bussen hem till träningen

tisdag: åkte hem till kära far och somna direkt, sov hela dagen typ

idag, onsdag: är nu på skolan och ska snart ha sista lektion. sen ska jag hem till mor och träna. ´

torsdag: vet inte vad som händer?? skola kanske hem till natalie?

fredag: till eropakontoret och söka om apu uTomlands, mat och mys med flickorna, sen hockey!

lördag: träna! sen kommer.....hihi 
 
söndag: ??

nu stickar jag :)) pusshej


Kommentarer
Postat av: jeanette

ska jag med till eropakontoret??och äta på frdag eller hur gör ni nu för tiden???:S

2011-01-19 @ 15:05:01
URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0