☺☻

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT! VILL BARA BÄDDA NER MIG I SÄNGEN OCH SOVA
TILLS JAG SKA UPP OCH JOBBA IGEN
men ska härda ut nu. får skiva ett meningslös inlägg som alla andra dagar
.
idag gick jag upp lika tidigt. gick in i personalrummet, satte mig där och gäspa och vänta på att de skulle ringa så alla barnen skulle springa in så de skulle bli lite liv på de hela. ja iaf när jag satt där och gäspa så tyckte anna(handlenaden) så synd om mig så ska få börja senare nu :)) sötistant! börjar 8 nu ist! woho!!!
.
det har varit en lugn dag idag. nu i slutet var jag inne på fritids också. ska vara där hela vecka 8. ska nog bli bra de med :)nu sk jag diska, eller kanske! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0