som killen på reklamen

hej. är tröttare än 7 trötta.
igår: hade jag och karin fest här hemma. roligt och trevligt. bara ett glas som gick sönder. alla goa sköte sig tro de eller ej! :) kom en del folk ändå. lätt att jag ska fest igen, fattar inte varför ingen vill ha de. inte alls jobbigt ju ;)

aja idag splade vi match. sluta 1-1. jävla hockeyspelare. fan va fult dom spela, verkligen alla med.. åh
plus att en idiot skalla mig så de svarta för ögonen en stund och blev yr så fick gå av plan. mår inte illa eller så nu bara huvudvärk och min egna doktor (moni) sa att de är bra! gött inte hjärnskakning iaf :D
haha nu ska jag ta ett piller! pöss haha


Kommentarer
Postat av: r

så sjukt fin bild

2010-09-13 @ 11:27:29
Postat av: v.

söt du är då! :)

2010-09-14 @ 09:48:01
URL: http://victoriaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0