No-one knows where she came from

tordag: var på läger med min klass. vi åt sov och lekte! inte så konstigt, vi går ju bf. min söta mentor kom och hade med sina underbara barn! så jag och natalie sprang runt med dom hela dagen! haha. runt 0100 tror jag stensomna vi! vakna ett antal gånger för de var sååå kallt! aja två bra dagar

fredag: förljde med natalie hem. när vi kom hem somna de vi. sen blev edt fix hemma hos henne. andreas kom och hämtade oss, åkte hem till jonas (festen) direkt när jag kom dit ville jag hem till kära bengtsfors, inte van med sånt folk :P haha raggare! men dom visade sig vara helt övergoa allihopa! de fula var att ingen ville se på matchen som gick.. nehe pinsamt för mig som VERKLIGEN ville se. men så fick jag som jag ville! gött! satt helt själv och kolla, fast tillslut kom den ända i heeellla säffle som kollar på fotboll och kolla med mig! underbart ;) haha rolig kväll! har nu smeknamnet långed..

lördag: åkte hem till pappa och myste i solen med viktor :) sen hem till långed och upp till marit på förferre, fast jag är duktig och inte dricker dagen före match, nästan alltid iaf ;) höhö när dom gick följde jag med mirrre och emil hem till dom och myste och prata md dom.

idag: äre match som gäller! pöss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0