onsdagen

en helt vanlig onsadg, åkte med mamma kajsa andres monica crille miriam och emil till koster och hade gött. på vägen hem skriver rebecka och frågar om jag vill festa, ja tack :P så det blev fest hos jacob. först var det bara jag rebecka hanna karin jacob och emanuel. men senare ramlade de in mer folk :) vi gick och bada och sen åkte vi till rasta i brålanda och skulle käka men de var stängt.. åkte tillbaka och gjorde en portion misslyckad spagetti :) när kl var halv 10 eller något åkte jag hem till kära långed och sov till fyra. har bara slappat idag såååå gött! mamma kom hem med mormors sommarsopa och de gjorde min dag! :D
nu ska jag bju på bilder.. hatar att lägga upp dom hät, tar sånn ti! men men vad gör jag inte för er ;)


 

kvällen


rolig kväll med gött folk va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0