myday

idag har det varit en tråk dag. vakna, la mig i solen en timme. tröttna gick in och duscha. åkte till pappa och fixa telefonen, så nu kan ni ringa till mig igen! :) träffa de små. filip har lärt sig simma :O:O:O viktor han doppa sig utan att hålla för näsan :O:O detta går aldelles för fort!! dom blir bara större och större, de gillar jag inte! åker ner till bengtsfors och möte upp karin och rebecka. åkte båt en sväng. satte oss på kickis och fika. dom åkte till grebbe och jag hem. ännu en dag som jag föredrar att vara hemma. är inte alls lika partysugen längre, vad har hänt?! men ska sluta grina över det. nu sätter jag på en film och hämtar te och täcket! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0