goodmorning

hej, vakna typ 7 idag av en konstug anledning?! va är felet? ah iaf när jag vakna hade min röst svikit mig igen.. har röst som en käring som rökt i 50 år typ.. kul
idag ska jag med mamma på en loppis tur :) sen ikväll är det träning, ånget! :P efter den åker jag till kära far! .)

helgen förresten! har varit kul och tråkig. fredags var vi ute i gollums båt med folk, sen in till rosell. även en rolig efterfest :) sen på lördagen var det menningen att jag skulle ut men blev för trött så jag åkte hem. lika bra de för blev sämre på kvällen.

orkar inte skriva mer, hoppar in i duschen! pöss

på båten


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg , rösta på mina klack ;)

2010-08-05 @ 00:44:47
URL: http://blertaademi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0