myday

hello
idag var det meningen att jag skulle följa med natalie hem, men de sket vi i. hon skulle jobba och jag var trött..

har varit på föreläsning idag på skolan. killen som hade den hade varken armar eller ben. men han klarade sig fint. de var sjukt bar tyckte jag. när han föddes sa läkarna att det bästa för hans mamma var att glöm hennes son.. för han skulle inte kunna sitta upp ens än gång. den läkaren skulle nog ha tagit tillbaka de idag. för den killen, mikael, gjorde typ allt. han simma, spela pnings, han hade tillochmed en iphone.. galen kille ;)
läs hans blogg här

ha det bra! pusshej♥



Kommentarer
Postat av: Josefin Andersson Senko

Haha! Ja men det var ASGOTT :D Jag brukar ha gräddfil annars men den hade jag ju i smeten nu ;) Så man tager vad man haver :D

2010-01-19 @ 22:06:07
URL: http://gronsaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0