bedtime

hej:)
ett bra tag sen nu, hoppas alla har haft en bra jul och en rolig nyårsafton. det har iaf jag haft!
fick massa bra i julklapp, pengar bäst av allt:D men så fick jag en mössa av en av mina kära mostrar:) den har jag knappt tagis av mig! tack för den kajsa (marit ;)) fick ochså en massa smink, väl behövligt kände jag.

2010
nu ska jag börja mitt braiga liv!
-jag ska spara pengar som jag ska ge till dom fattiga!
-jag ska börja hjälpa till hemma!
-sluta äta så mkt godis och fetsa.
-och jag ska ta skolan på allvar!

nej ni förstår alla att jag inte kommer att göra dessa saker, inte en enda tror jag. men de är de jag önskar jag skulle ha börjat göra :P hahah får la se om jag orkar ;)

ska iaf spara pengar nu! som bare den!

nu ska jag ta fram min stor prinssesbok och läsa ett par sagor innan jag sluter mina ögon och somnar

poss på er alla :) ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

svårt att förklara, idiot verkar de som iallfall. haha

2010-01-05 @ 12:15:31
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0