sjukt..

måste bara berätta om igår kväll/natt
hanna och rebecka var här och käka och myste med mig och karin. senare på kvällen betsämmer vi oss för att åka till bengtsfors. kollar buss, bra! det gick en. fixar oss och går ner. står där i 20 min och det kommer ingen... äntligen dyker den upp! halleluja. men nej då, bussjäveln åker förbi! va fan..
går hem och bestämmer att vi tar mopeden. kollan är två 12. karin  orkar inte följa med så vi är bara 3 på mopeden. jag visste att de var dåligt med luft i däcket men tänker att vi klarar oss till billingen. men nej. mitt ute i skogen, i mörkret, såg inte ens näven framför en, hoppar typ däcket av?! att gummit från stålsaken. PANIK! mörkrädd, livrädd.. haha
fixae skjus till slut och var i bengtsfors typ halv 3? haha men kul vare ändå. var vakna till halv 5 för att gå till bageriet och köper bulle :) haha trevlig tisdags natt :P

stavfel får ni leva med :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0