helgen

vem orkar skriva i sin värdelösa blogg varje dag då? inte jag iaf

helgen då. den blev kort för mig eller ah. var ute på fredag och sen på lördagen tog mina krafter slut.. så åkte hem och sov. har blivit sjuk med, ont i halsen och illamående men vem fan bryr sig om de? inte en rocker som jag iaf haha imorn ska de tränas

aif i fredags åkte jag hanna rebecka och karin ner till ua. fixa och mini förfest hos karin för senare gå till lisa för en större förfest. mycket trevligt! ingen man kände igen förutom henne men :P haha
senare ner på stan, gick och käka. åkte hem på efterfest i KÄRA bengtsfors! den roligaste efterfesten på länge!! askul verkligen. ja

lördagen hemma. skulle till säffle men blev som sakt dålig
idag, seg dag mår inte bättre idag, bara sämre! karin övertala mig att göra mina mega muffins och svag som jag är gjorde jag de. de är de jag har gjort idag ! pösspåt

imorn träning, tisdag kanske förhoppningsvis grebbe

bilder kommer kankse någon annan gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0