tjabba

sitter hos min mor och har nyss ätit lax :D mmm
nu väntar en lång och skön tupplur
ikväll ska jag pröva träna, hoppas det är bättre i bena
har känt lite ganska länge nu men trodde det var min skor som var dåliga
men sen när vi gick ut på gräs fick jag ondare. trodde då att det var ovant för bena att vara på gräs men har nu ont så fort jag springer, detta suger! hoppas hoppas verkligen att det inte är något skit som jag får..

nej som sagt! nu ska jag vila! pöss



nästa gång jag ser dej ska jag kasta bajs i ansiktet på dej!


Kommentarer
Postat av: brander

hehe vi har lite liknande header, fast din va fan lite snyggare ;b

2010-04-19 @ 17:21:47
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0