helgen

tja

helgen har varit den bästa på länge!

i fredags var det fest. första var vi hos evelina och käka tacos och fixa oss och sånt. senare åkte vi till jensans och idas 18års fest. det var sjukt kul och en mycket lyckad kväll. dansa rava av mig! (:

igår spelade vi match. segt att gå upp efter att bara sovit två timmar men.. efter matchen åkte jag och karin med upp till marit och käka där. vi skulle se på lutfhuset som sprängdes men alla somna. inte lätt att hålla sig vaken i världens goaste säng. vi gjorde muffins och ett nytt försök att se filmen (: lyckades! sen sov vi över och nu är jag hemma!

strålande fint väder idag med! får se vad jag ska hitta på idag

 

nu ska jag ut i solen i alla fall! poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0