morgones planer

god kväll :)
har nu sett klart på alla tvpogram ja skulle ha sett på förutom SYTYCD :P orkar inte :P har tänkt att ja ska gå och lägga mej tidigare idag :)  för ja ska upp tidigare imorn fast än att jag börjar senare.
jag tänkte att ja ska gå upp 6 :) sen ut och springa, om jag kommer upp i lagom tid ;) höhö om jag gör det så hinner jag med allt ja ska göra :) sen åker jag till skolan halv 9 eller ngn gång runt där :)
fick redan på att vi ska ha möte den 28 :D med våran nya tränare. hihi så jag ska se hur mkt jag orkar springa nu. det är ngn inte så mkt :P haha
jag vet inte om ja ska dusch nu ifall att jag inte komer upp imorn? ;) gör ngn de:P
nu ska ja fixa tills imorn. pusshej ♥

dals långeds damlag 09 :) ♥ goa flickor hela högen!

Kommentarer
Postat av: angelica

vem är den nya tränaren? :)

2009-11-19 @ 15:02:03
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0