lördagensplaner

hej sitter nu i rebecca säng:)
har vare och träna idag :) såå gytt!! de gick inte så bra för mig iaf men kan ju inte be för så mkt mer eftersom jag inte har rört mig de två sista månaderna;) fick iaf träffa våran nya tränare, börje, han verkar vara bra och rättvis:) har också crille som andra tränare. båda verkar vara stränga och noga med att vi kommer i tid, och det är precis vad vi, iaf jag, behöver!
efter träningen åkte vi hem och käka gröt sen bar de av till bengtsfors. har nu kolla på film, flickan som lekte med elden:) var ju tvungen att se den nu eftersom vi ska på trean :D
men först blir de tacos med simon och ömne, i think.
nu ska jag killa iväg och fixa te mig:) ha en bra kväll alla:) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0