goodevening

har nyss kommit hem, har varit och sålt almenackor.
jag och marit var u dingelvik och sålde. tog en himla tid men fick sålt nästan alla.
nu har jag och mamma druckit glögg  mmmm :) det är muns!
det är ngt med min rygg? min mamma och morfar har samma problem,
kan typ inte böja mig ner? när jag kommer för långt ner drar det i bena som om de håller på att bli förlamade?
asskumt! mamma säger att jag ska träna min magmuskler mer... aja får väl göra de! heller snygg mage än ont i ryggen måste jag säga ;) höhö
har inte bestämt mig om jag ska städa mitt rum, marit tyckte de var dafs ;) eller krypa ner i soffan me peppakakor och glögg och glo på tv inte ögonen bli fyrkantiga? haha :P
iaf så ska ja sluta skriva:P pusshej♥

DLIKs hetaste representanter och morfar med almanackan :)

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Snygg header :)

2009-11-21 @ 13:31:53
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0