fryser som bare fan..

dagen började me kaos. karin stängde inte dörren när hon gick till bussen så ulrik(hunden) smet ut! han börja springa som fan. mamma vaknade och blev inte så glad över den överraskningen. jag missade bussen tack vare allt detta så mamma fick köra ikapp den. sen fick hon leta i en timme efter ulrik som till slut hittades hos grannen ;) haha
sen i skolan gick det bättre. redovisade på so, som vi skulle ha gjort för länge sedan men ja har glömt mitt usbminne varje gång ;) det gick faktist rätt bra . sen efter skolan träffade ja sjukisrebecca. hon hade så tråkigt så hon följde med mej hem till pappa för att tigga pengar och hämta mopeden . när vi kom hem var han inte hemma utan har var i åmål och starta hästen. lycka till pappa, hoppas det går bra (: loppet går om typ 20 min. ja slår vad om att han sitteer där och är skit nervös :P hahha .
nu ska ja kolla runt lite på datorn, läsa folk bloggar och kolla på folk bilder (. sen blir det att skriva svenska (: pusss

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, det låter ju som jag skulle hem till dig och tigga pengar ju ;o

2009-05-06 @ 19:00:02
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0