Uppe med tuppen ;)

God morgon!
Kl är 09.23 och jag är vaken! Ställde klockan för att se på sommarlovsmorgon. Men det var ju som väntat gör dåligt, jag menar hur bra kan det var när det är Nick Schröder som leder de? Man ser ju på lång väg att pogramet ska är lika galet som han:S! Sommarlovsmorgon ska ju vara ngt som ja ser fram emot. Man ska ju vela gå upp jätte tidigt för att se ett sådant bra pogram! men inte den här sommaren heller! Har vare dåligt dom senaste åren, kanske för att det är han som är med lr för att jag håller på att bli vuxen ;) haha hoppas på det fösta ;) 
Nej jag ska ist sätta mig ute och äte frukost i solen! Ha en trevlig dag!

tack! du har lyckas igen! enu ett kasst sommarlovspogram! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0