Nu ni..

Nu har ja betämt mej för att jag ska skärpa mig med skrivningen, Har inte skrivit på ett bra tag nu. Det är inte för jag har haft mkt att göra lr så, för det har ja värrkligen inte haft. Har ju sommarlov och inget sommarjobb.
I onsdags åkte jag ich Emelie med ner till Strömstad till Rebeccas husvagn. Det var supppermysigt! Hade gör roligt! jag tror alla på campingen var glada på torsdagen när vi åkte där ifrån. 
I går var det ju Midsommar. min första midsommar utan midsommarkrans :( ovant! ;) Gjorde en jätte fin men den blev förstor :( Vi var hemma hos Rebecca fösta och fixa oss. sen åkte vi till Åmål. Dit åker man alltid och hoppas på det bästa. Senare åkte vi till lilla Långed, hem till Glenn. Där var det inte mkt folk kvar när vi kom fram. Men iaf lyckades jag och Emeile komma hem 20 i 6 ;) hehe 
Jag hade en bra Midsommar och ja hoppas att nu också hade det! 

Här kommer lite bilder. Dom är inte mina eftersom min kamera är sönder! :(













En blandning med skolavslutningen, strömstad, midsommar (: ♥

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0