Match och det är varmt!

Hej eller ska ja säga god morgon!
Det var ett tag sen ja blogga, har inte orkat! Har vare hos pappa också det är väl det som gör mig så slö!
I helgen var det b-forsfestivalen. Riktigt kul hade ja! Så synd att det bara är en gång om året.
Var hos NIklas först, sen gick vi fram till Kickis och danas som fan! hehe.
Söndagen åkte jag och Karin till Bengtsfors till Emelie och Rebecca. VI badade och käka pizza. Sen på kvällen åkte vi hem till Pappa. Jag och Emelie har kommit överrens om att vi ska fixa pappas gamla raggarbil! haha coolt!
Nu ska ja klippa gräset, lr kankse har inte bestämt mig än! ;)
Här kommer lite bilder:







Kroppspalatset m. Marit&Miriam, kalas hos Marit, Bengtsforsfestivalen!

Kommentarer
Postat av: C H I I B I

Hejsan! Idag kör jag en kul grej på min blogg - alla som skriver en kommentar med tre ord som beskriver deras egen blogg kommer bli länkade av mej imorgon. Skulle vara kul om du ville vara med!^^

2009-07-01 @ 14:12:30
URL: http://chiibis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0