Nattblogga.

Hej! Jag kan inte sova! Så ja kollar runt lite och se vad ja vill ha typ i mellanpresent. Hehe. Det är långt kvar till jul och ja fyller år i april så det går inte. Pengar har ja inte så ja kan inte köpa det själv! Jag brukar hoppas på att mamma inte läser min blogg men nu är det okej.
De här det det som står högst upp på listan:

En mobil! Har en mobil från stenåldern som ja inte vill ha längre. Så en av dom här skulle ja vilja ha. Den rosa är ju så jävla söt, plus att Anna och Evelina har en sådan så jag vet ju att dom är bra. Den silvriga är också snygg och vill mer ha en sådan här modell. mmmh?

En kamera! Det behöver man alltid. Och en liten snygg är ju inte fel! Samma här så vet ja några som har en sådan här. Marit har den rosa och Miriam har den silvriga. Brukar alltid ta deras kamera på kalas och sånt och ta kort, ett bra sätt att slippa vara med själv ;) hehe Dom vet jag också att dom är bra.

Det värsat är att ajg vet att ja inte kommer att få ngt av dom här. Min mamma är inte den rikaste i rummet precis, plus att jag har en syster, och om jag får ngt ska hon ha, det blir alltså dubbel så mkt.. Min pappa tycker förstås att man ska ha en kamera, du kan få min gamla....

Så jag har kommit fram till att ja ska skaffa ett jobb ;) kul nu när sommaren är typ över och ingen vill ha en snorig liten tonåring som arbetar för dom. Vet ni ngn som vill, snälla snälla säg till! ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0