Hoppas på en galen Fredag!

Hej. Sitter hemma hos mamma.

Igår
var jag, Emelie, Rebecca och Karin överallt typ! Först tog vi tåget från Ed till Gbg. Rebecca skulle köpa löshår, så vi passade på att handla lite. Inte för ja har pengar till det men. Fick in söt liten tunika och vita skor. Sen bussen till Ua. Emelie skulle fixa sina naglar. När hon gjorde de, var vi andra på Torp och åt tacos ;) hehe. Sen när vi skulle åka hem missa vi den bussen. Så vi fick sitter och vänta på en annan buss i typ 2 timmar. Men de mest störande var att Harry Potter gick då när vi var där!! Och den såg inte jag! A iaf så hade ja trevligt nästan hela tiden ;)

När vi kom  hem
åkte vi till mamma. Gick ner till mormor och morfar där Miriam var. Sen kom Hanna, Rikard och Emil. Satt där en stund och prata. Gick hem la mig framför tv och somna direkt! Vakna av Sjunde Himlen med panik för ja trodde typ 12 lr ngt för då brukar de gå. Men på var kl 7! Så nu kan jag inte somna om!

Idag
är det iaf ngn rockfestival i Bfors. Innan den ska jag till Åmål och hälsa på Marit(: kanske sola också?


Ha det bra idag! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0