Wednesday

halloj :)
sitter nu i mitt kära (fruktansväda kalla) hus. hat nämligen vare hos natalie inatt. åkte med henne till säffle igår, va med emelie och hade överraskade kul! trodde faktist inte att det gick att ha kul. trodde ja skulle vara livrädd hela tiden men nej då! så trykt så :) säffle ♥ anna :P haha

idag ska jag träna. eller vi ska springa. hoppas det går bättre idag :)
sprang nemligen 2,5 km på 20 min. känns så där med tanke på att jag fotbollsspelare! men får väl skylla mig själv om jag inte har rört mig på 2 månader ;) höhö
nej nu ska jag äta och se på televisionen :) ha det gött hej! ♥

måste bara berätta om en gubbe som bodde under en som vi var hos! han verkligen prata med sig själv, eller han prata inte utan bara lät? konstig man! han tror han har en bebis, för han gå ute med en barnvagn utan barn i eller självaa saken barnet ligger i? mkt märklig man!

Kommentarer
Postat av: natalie

hähä, dä va sköjs. men dä går å ha roligare!

Mannen som vi ska fästa oss på lucia? ;)

Men anna? fattar inte riktigt de där med " anna <3 säffle" alla flytter ifrå säffle men du ska flytte dit? du är allt knepi du! BIGLOVE<3

2009-12-03 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0