08.52

God Morgon.
Första gången på sommarlovet ja har kunnat säga så, nästan iaf! Har vaknat så sent alla dar så det inte har vare morgon längre! Men idagvaknade ja tidigt. Har varit duktig och ätit en bamsefrukost. snart ska ja duscha med. Klockan halv 10 ska jag gå upp till plan och hämta Emil. Ja och karin har tänkt att vara med han i dag! Miriam är ledare på fotbollsskolan och Rikard jobbar skulle ja tro, då passar jag och Karin på att ha emil :D bara roligt, inga problem med den  sötisen! Nej en annan Emil väntar nu, I Löneberga! Sen duschen.
Ha en bra dag, Pusshej! ♥

s ö t i s e n   E m i l !  ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

va stor han blivit sen jag såg han förra gången! det var första gången ni såg han då ju :)

2009-08-03 @ 15:12:34
Postat av: Anna

mm (: du ska se han nu i verkligheten:D sååå söööt! riktigt stolt att han är mitt kusinbarn må ja säga ;)

2009-08-03 @ 17:40:35
URL: http://annaautter.blogg.se/
Postat av: jensan

men gud va söt! :o haha :D

2009-08-03 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0